05 juni 2010

Fem frågor till Hanna, 10 år
Så kom den äntligen, den efterlängtade 10-årsdagen!

Hur ska du fira, Hanna?

I morgon (läs igår) ska jag ha pizza-och karaoke party. Alla tjejer i klassen kommer.

Vad tycker du är roligt?
Gymnastik. Jag vill bli väldigt vig. Mitt nyårslöfte är att gå ner i splitt.

Vad gör dig glad?
När jag får nya kompisar. Det får jag hela tiden!


Vad gör dig ledsen?
När kompisar sviker. När någon ljuger för mig. Då blir jag tyst och arg inuti. Men sen efter sådär 10 minuter blir jag glad igen. Det är dumt ibland, jag skulle vilja visa att jag blir arg också!

Vad gör du om 10 år?
Då tror jag att jag pluggar. Vad pluggar man om förresten? Jo, då tror jag att jag pluggar för att bli bildlärare. Och när jag blir stor, då vill jag ha en hund.

1 kommentar:

BMOT sa...

Bra frågor och bra och spännande svar. Tack för att vi fick vara lite åskådare till festen.